tirsdag den 30. oktober 2012

Sådan nogle ting kan man også opleve..

Hej girls and Boys

Her er nogle underlige ting man kan komme ud for når man hedder Jessie.
Tidligere på ugen oplevede jeg noget jeg overhoved ikke forstod.
Min veninde og jeg kommer gående ud fra Nørrebro station og da vi åbner døren står der en indvandre som nok har været i 20'erne som står og råben en kvinde i 40'erne ind i hoved om at hun skal gå ind selv om hun venter på at der er plads til hende. Og han blev bare ved med at råbe hende i hoved. Hun lignede en der bare prøvede ar lukke det ude men jeg blev selv ret forskrækket over det.
Jeg kan selvfølgelig ikke vide hvad der var sket for inden, men jeg synes stadig det var ret rystende.

Så i dag sidder jeg i s-toget på vej hjem. I samme kopje som mig sidder der en mand i 20'erne som højst sandsynligt var alkoholiker. Lige pludselig bryder han ud i gråd. Jeg anede ikke hvad jeg skulle stille op men inden jeg kunne gøre noget stod han af.

Love you
Bare lidt underlige ting fra min uge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar