mandag den 25. maj 2015

Har fået krydset noget af min bucket list!!



Det her lyder sikkert underligt fordi jeg er en pige, men lørdags fik jeg krydset et punkt af min bucket list!!
Jeg var på Græsted veterantræf med Tim, hans mor Tina og hans søster Trine, Vi gik rundt og kiggede på bilerne og boderne. Jeg havde tidligere på dagen snakkede om at jeg håbede min ynglings bil var der, en Impala SS. Ved et tilfælde ser vi den pludselig! Den var fra 1967! Vi stod ved den og tog nogle billeder fordi jeg syntes den er så fed!



Pludselig kom ejeren hen. Vi stod og snakkede lidt og fandt ud af at han for 3 år siden, var den eneste ejer af sådan en bil i Danmark. Efter noget tid spurgte Tim ham om det var muligt at jeg kunne få lov at sidde i den. Og han sagde JA!! 

Som i kan se er jeg helt oppe at køre på det her billede!! 


Han startede den og gav den lidt gas så jeg kunne høre hvordan det lød. Det var så vildt! 
Hvis i ved hvem der ejer den så skriv lige til mig!! Vil så gerne have den til at køre mig og Tim fra kirken til festen når vi skal giftens!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar