lørdag den 2. november 2013

Inspiration!

Alle dem der inspirerede mig til at starte min blog, var 4 af mine både tæt veninder og bekende.

Mathilde, Simone, Cassandra og Melanie..

Det var ikke fordi de sagde til mig at jeg skulle prøve det eller noget. Jeg læste deres blogge, hver dag. Jeg startede min egen op, mens de var der til at hjælpe mig, hvis jeg havde spørgsmål eller havde brug for hjælp med noget.

Nu har jeg, her til aften, siddet og kigget på deres blogge. De skrev alle deres sidste indlæg for et år siden, eller 1,5 år siden. Én af dem skrev hver dag og stoppede lige pludselig. De andre skrev mere og mere sjældent og stoppede lige så stille.
Jeg er den eneste der stadig skriver. Det føles underligt.. Jeg er den eneste, der på trods af alt jeg har været igennem de sidste 2 år, stadig har taget mig tiden til at sætte mig ned og skrive om hvad som helst. Det kan godt være at jeg ikke har været så god til det skrive hver dag eller hver uge, men jeg er altid kommet tilbage.

Min blog er en stor del af mit liv, det er en form for trygheds zone for mig, det er den jeg bruger til at fortælle folk, jeg ikke snakker med til hver dag, hvad jeg går rundt og laver. Det er her jeg fortæller om ting jeg ikke kan se direkte til en person. Det er her jeg udtrykker mig selv, og viser hvem jeg er.

Det eneste der er ret trist er at folk ikke vil give sig til kende for mig når jeg åbner mig så meget op for dem. Men det er desværre noget man må tage med sig når man gør det over nettet.

Jeg har aldrig oplevet noget negativt ved at have min blog, fra mine venner. Dog en gang fra en egosentreret blogger og hendes veninde, der lavede en blog hvor de hatede på andre blogger, men det var bare for latterligt til at nogle af os kunne tage det seriøst.

Det jeg prøver at sige med alt den her tekst, som nok er ligegyldigt for jer, men mit liv for mig, er at jeg elsker min blog og jeg håber og tror jeg vil have den flere år endnu. Jeg lægger den ikke fra mig nu!

(P.S. I må meget gerne skrive i kommentaren hvis der er stave fejl. Det går lidt hurtigt når jeg kommer i gang med sådan en lang tekst)

2 kommentarer:

  1. Må jeg spørge om noget?

    Hvad vinder man i sin give-away? Og har du et link til den her "hate-blog"? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan i mit sidste nye indlæg læse det. (Mange tak fordi du minde mig om, at jeg ikke havde fået det skrevet endnu)
      Men Give Awayen er et gavekort til Matas på 100 kr.

      "Hate-bloggen" eksistere ikke mere. Den var så mange der var blevet svinet til af de her to tøser, så alle dem der var indblandet anmeldte siden. Til sidst blev den lukket ned, jeg ved dog ikke om det var blogger.com der gjorde det eller om de selv gjorde det men den er hvert fald væk.

      Slet