mandag den 30. december 2013

Jul og nytår

Så har det jo lige været jul og i morgen er det nytåraftensdag.

Min jul var god en meget lang, eftersom at vi holde 3 jule aftener i træk. Den 23. holde vi jul hjemme hos Tims mor sammen med hans søster og hendes kæreste. Meget hyggeligt og stille og roligt.

Den 24. december var det hos Tims far igen med hans søster, hans to pap søstre og hans farmor og farfar. Der var der lidt mere gang i den.

Den 25. December var det hjemme hos min mormor med min mor, storebror, onkel, hans kone, deres to børn, min mors forlovede og hans søn.

Den 26. december galt det bare om at slappe af!

Alt i alt fik vi en masse veldt gode gaver, men jeg vil ikke ramse dem alle op, da det vil være alt for kedeligt og tage alt for lang tid. Håber at i også fik en masse fantastisk gode gaver!

I morgen er det nytårsaften som Tim og mig (ja jeg skriver "mig" istedet for "jeg" og hvis i vil vide hvorfor må i se "Sorte kugler" med Anden for at finde ud af det) skal bruge i selskab med en masse gode venner. Håber i får en god aften og kommer igennem den med alle kropsdele i god behold.

Og så vil jeg genre sige godt nytår til alle de Bindernæs piger og drenge der holder nytår hos Kristine. Håber at i får en dejlig aften sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar