søndag den 9. marts 2014

Jeg er godt nok blevet dårlig til at skrive til jer Guys. Men jeg er her altså stadig.

Der er bare sket så meget det sidste stykke tid og jeg har ikke rigtig haft tid til at skrive til jer.

Som jeg skrev til jer sidst, når man sidder ved en computer hele dagen, så har man ikke særlig meget lyst til at sætte sig foran en når man kommer hjem igen.

Når men hvert fald.

Jeg er jo startet på min nye skole hvor jeg laver hjemmesider. Jeg føler selv at jeg er med i toppen af min klasse. Jeg har det vildt sjovt i skolen og jeg har en rigtig god klasse. Denne her uge har jeg kun været i skole mandag og tirsdag. Onsdag havde jeg merit fra mine fag og torsdag og fredag var lærerne på kursus. Jeg har kedet mig lidt de her dage hor jeg ikke har været i skole. Jeg savner det ret meget. Så jeg glæder mig meget til at komme i skole i morgen.

Til cheerleading går det rigtig godt. Vi får snart 29 nye piger og drenge, hvilket bliver super fedt. Jeg glæder mig vildt meget til at de starter. Det er også godt til træningen de sidste 2-3 uger, hvilket er vildt fedt. Jeg har endelig klaret at lave et løft uden at holde fast i folk hele tiden, og det er jeg vildt stolt over at jeg kan nu.

Jeg har også fået et nyt negle gele sæt. Jeg har lavet nogle vildt flotte negle på mig selv.


Vildt flot for første gang med UV. Jeg kan også godt lave det på andre hvis der er nogen der vil være mine forsøgs kaniner. Skriv gerne en kommentar eller skriv til mig på facebook. Kommer til at koste cirka 60 kr.

XOXO Jessie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar