mandag den 15. december 2014

Æbleskive hygge

I går, søndag, var mig og kæreste hjemme hos en længe savnet veninde (Thomsen) til æbleskive hygge sammen med nogle af de gamle cheer piger fra Knights. Det var så fedt at være sammen med dem igen, efter så lang tid uden hinanden. 

Det var ikke kun holdet der var det men det var stadig vildt hyggeligt. Jeg er så glad for at Thomsen arrangerede det. 


Bag efter tog vi, min kæreste og jeg, hjem til min anden veninden Camilla (helt til højre på billedet) for at se hendes datter Clara som jeg er fader til (en fader lidt lige som gudmor nr. 2) som vi ikke havde set i cirka 3 måneder, fordi jeg har haft så meget ar lave med skolen og cheerleading. 

Hun kunne ikke huske mig, hvilket er klart efter som hun ikke er så gammel. Men det var vildt fedt at se hende igen. Hun er vokset så meget siden sidst jeg så hende. Hun er den dejligste lille piger og jeg elsker hende helt vildt!!

XOXO Jessie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar