onsdag den 28. januar 2015

Fra Base Til Flyer

Da jeg gik på Knights cheerleaders var jeg flyer. Jeg har altid elsket det. 

Da jeg så startede på Rockets blev jeg sat som base. For mig var det ikke godt nok men det fik mig ikke til at stoppe til cheer, det elsker jeg cheerleading for meget til. Men for 3 uger siden fik jeg nogle fede nyheder. Jeg skal være flyer hele vejen igen vores rutine som vi viser til DM. Jeg er så glad for det. Jeg kan ikke engang beskrive det. Jeg skal godt nok ikke lave det samme som alle de andre, for min stuntgruppe køre vores eget "show" agtigt.. Ret svært at forklare.. Men hvert fald er jeg rigtig glad for det!



Jeg vil gerne takke mine trænere 1.000.000 gange for at give mig chancen for at vise hvad jeg kan. Og mange tak til min stuntgruppe for at have tålmodighed med mig og være der for mig. Elsker jer <3

2 kommentarer:

  1. Hejsa Jessie
    Har fulgt din blog meget længe nu og synes dit cheer leading lyder fedt.
    Har kigget din optræden til danmarksmesterskaberne igennem. Men du er da aldrig oppe i luften?

    SvarSlet