tirsdag den 5. november 2013

GOD NYHED!!!!!

Jeg var til cheerleading i går, og havde havde godt fået at vide at, min holdkaptajn Camilla, havde noget hun meget gerne ville fortælle mig.

Det viste sig at hun, foran hele holdet, spurgte om jeg ville med med kaptajn på holdet!

Jeg sagde selvfølgelig ja! Jeg vil ikke sige at jeg har drømt om det men det er noget jeg er utrolig glad for! Jeg kommer til, fast, at stå foropvarmningerne, kommer med forslag og ideer, være inde over nogle beslutninger i forhold til holdet og så kommer jeg til at stå for træning hvis Camilla er forhindret. jeg er f****** glad for den her mulighed, og det betyder også at Camilla stoler på og synes at jeg går meget op i det. Jeg er så glad at det næsten ikke kan beskrives!

Jeg har også lige lagt mærke til at jeg er nået op på over 10.020 sidevisninger men der stadig ikke er nogen der har deltaget i min Give Away som er et gavekort til Matas på 100 kr. Kom så folkens!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar