fredag den 8. november 2013

Øv + JUHU x3

Undskyld jeg ikke har skrevet siden tirsdag. Her er grunden..

Tirsdag aften var jeg så uheldig at få blærebetændelse. De sidste 3 år har jeg haft det flere gange end man kan tælle på én hånd. Jeg ved efterhånden godt hvordan det er, men denne her gang blødte det også. Så chokeret som jeg var, gik jeg i panik.. Men det viste sig stadig bare at være blærebetændelse. Jeg har været i behandling siden tirsdag aften, og det er næsten gået væk. JUHU!

Anden god ting er at min halsbetændelse næsten er gået væk. Jeg har kun hostet meget få gange i dag. JUHU x2!

Tredje gode nyhed! Jeg var ude på Bjørnehøjskole i går, hvor inspektøren skrev under papirene om at jeg skal i praktik der ude fra på mandag og de næste 4 uger frem! JUHU x3!

Love ya. Bye!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar