mandag den 26. maj 2014

Cheer og aktivitet

Lige for tiden sker der ikke noget vildt spænende jeg kan skrive om. Men jeg kan fortælle jer at vi til cheerleading har fået hjælp af søde Kalypso som har gået hos os (hun startede på Rockets for et år siden) var hos os i torsdags og hjalp os med små ting, detaljer, teknikker og andre ting som vi aldrig havde prøvet før.

Der var ret fedt og jeg havde, indtil i går, ondt i mine mavemuskler. Hver gang jeg grinede eller hostede gjorde det ondt i min mave. Men det er jo bare et godt tegn, for det betyder at man har lavet noget, og været aktiv.

I går var jeg også aktiv. Jeg gik ud på græsplænen mellem blokkene hvor jeg bor, og øvede nogle af de ting som Kalypso havde vist os. Efter det løb jeg min første tur af fri vilje i skoven, men pga min astma og dårlige kondi så løb jeg kun lidt under halvdelen af turen som tog cirka 20 minutter i alt. Men uanset hvad var det dejligt at prøve. Tror godt jeg vil blive ved med at løbe en lille tur en gang om ungen, hele sommerferien.

Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar