søndag den 4. maj 2014

Syg...

Jeg synes godt nok at jeg har været syg længe nok nu. Jeg tror jeg har lungebetændelse men mit infektionstal er ikke højt nok til at jeg kan have lungebetændelse. Så jeg ved ikke helt hvad jeg fejler.
Jeg har hostet i 2 uger nu. Jeg har så ondt i ryggen fordi jeg ikke kan trække vejret ordentligt. Jeg føler hele tiden at der en 12-årig der står på in brystkasse, eller som om jeg har pludselig nedsat lunge kapacitet. Jeg kunne, indtil i onsdags, ikke engang få lov til at sove om natten. Jeg vågnede op med de vildeste hosteanfald. Jeg fik max lov til at sove 5 timer om natten selv om jeg lå i sengen i 9 timer.
Nu kan jeg endelig sove om natten men når får stadig ikke lov til at sove så længe, nu kommer solen nemlig og vækker mig kl 8 lige meget hvad.

Jeg orker ingenting. Jeg kan ikke engang gå nogle steder uden at være død når jeg kommer hjem igen. I går havde jeg min veninde Stef på besøg. Vi skulle ned og handle og efter 100 m måtte jeg sætte mig ned for at kunne få luft igen.

Jeg håber snart jeg får det bedre igen. Jeg kan ikke engang læse det her højt uden at begynde at hoste!

2 kommentarer:

  1. God bedring!
    www.katrinesommer.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak .Jeg har allerede fået det lidt bedre men hoster stadig :-(

      Slet