lørdag den 23. juni 2012

#100 !!

Hej Bloggen! 
(Hvorfor skriver jeg det!? Det er Fie Laursens's skyld)
BLOG INDLÆG NUMMER 100!!! JUHU!!


Lige nu er jeg til fødselsdag med kæresten hos hans mor. Vi holder hans Morfars fødselsdag.
Men nu vil jeg lige fortæller om nogle dejlige ting fra de sidste par dage.
Jeg kan ikk huske dagene men nu skriver jeg bare det jeg har lavet.
Som i nok ved har jeg de fleste af dagene været sammen med Tim.
Det har været dejligt, men også at komme ud af huset eftersom jeg er blevet allergisk overfor min hund, men åbenbart ikke kan bevise noget før jeg har fået taget en test.
Så derfor har jeg meget af tiden været sammen med Tim og det beklager jeg mig overhoved heller ikke over.
Jeg nyder det virkelig meget!
Men vi har været på stranden og bade hvilket var FUCKING koldt men det var meget sjovt. Jeg blev båret ind igen fordi der sten.
(Tim synes så ikke at det var koldt, det var bare mig)
Også har vi også været til Helsinge Byfest. Efter min smag er det ikke det helt store, det var mere hygge.


Nå... Lige nu er der kun en ting der sidder fast i mit hoved...
Min veninde har lige skrevet og spurgt om jeg ville feste og jeg skrev at jeg ikke kunne fordi jeg havde planer med Tim.. Nu er jeg bange for at jeg er ved at miste hende igen.. Det er ikke ligefrem noget jeg har lyst til. Jeg elsker hende mere end noget andet..
Og jeg vil IKKE miste hende igen...

Jeg er bare bange for at jeg måske gør det samme som jeg gjorde for 1,5 år siden.. Lukker andre ude fordi jeg er forelsket, for det skal bare ikke ske igen ....
Nu må vi se hvad der sker... Håber på det bedste .. Krydser fingre for det bedste..

2 kommentarer:

  1. Tror godt jeg ved hvem din veninde er. Tror ikke du skal regne med at hun gider dig mere! Efter alt det

    SvarSlet
    Svar
    1. Så ved du ikke hvem det er for har snakket med hende i lørdags og hun sagde at lige meget hvad ville hun aldrig opgive mig, for hun vil ikke miste mit venskab :)

      Slet