lørdag den 2. juni 2012

Min Date I Går

Jeg var på date med en der hedder Tim i går, på en date. 
Han hentede mig efter han havde været på arbejde, og så kørte vi hjem til hans mor og hendes kæreste, to af hans søskende var der også og så spiste vi der. Vi fik super god mad og dessert. 
Planen var så at vi skulle til Helsinge Kulturnat, men der var ingen mennesker på grund af regn, så det droppede vi men så fik Tim en bedre idé. 
Vi kørte lige forbi tanken og købte nogle Monster Energy som smager vildt godt (min yndlings er Khaos men med var der ikke så jeg fik en grøn i stedet for) og så kørt vi ud til Tisvilde strands parkering, med udsigt over havet. 
Vi sad bare og snakkede i 2 to timer (inden i bilen fordi det stadig regnede)! Jeg slappede helt af i hans selskab, vi sad og holde i hånd og flettede fingre. 
Der var på intet tidspunkt pinlig tavshed eller akavet stemning, alt var bare så afslappet og det føltes helt naturligt at snakke sammen på den måde. 
Vi kyssede også og det var stille, roligt og afslappende.

Vi har også snakket om at tage det stille og roligt uden stress og se om det er noget der skal vare ved. Og fra min side er det ikke noget der skal stoppe nu. 
Vi skal snart ses igen og jeg glæder mig allerede <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar