torsdag den 31. maj 2012

Date Fredag

Hey Girlys!

Så er det jo snart fredag, og fordi fleste betyder det fest og farver (nogen skal sikkert også til Distorsion) men ikke for mig.

Jeg skal nemlig på en slags date i morgen.
Han har bil så han kommer og henter mig, så skal vi hjem til hans mor og spise, og så skal vi til Helsinge Kulturnat, og så køre han mig hjem igen. 
Regner med at det nok skal blive sjovt og hyggeligt, men der ligger stadig en lille frygt i mig.
Vi har kun set hinanden en gang og det var til en fest.
Så er jeg er bange for at jeg ikke er det han huskede?
Hvad nu hvis han ikke kan lide mig, eller synes jeg er for underlig?
På den anden side skal det heller ikke betyde noget alle de ting, for hvis han ikke kan lide mig som jeg er så er det ikke den rigtige person for mig.
Nu vil jeg bare gerne afsted og mødes med ham igen.

Det er første gang efter mit brud med min eks i marts, men håber det her hjælper det lidt på vej.


NÅR JA!!
Hvis i gerne vil se hvad jeg laver i hverdagen så følge mig lige på Instergram!
@JessiesLiv

Håber i alle får en god dag i dag,
og selvfølgelig også i morgen og 
alle andre dage på årets 365 dage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar