tirsdag den 15. maj 2012

Hej læsere!


Jeg ved godt at jeg ikke har skrevet i noget tid nu, men det føltes som om alt det spændende og sjove er ude af mit liv..
Men hvert fald den 5. maj var jeg til min pap lillesøsters konfirmation. Hun var utrolig smuk!
Det var en rigtig hyggelig dag sammen med hele pap familien.

Sidste uge og den her uge arbejder vi med Hænder & Fødder i skolen. Jeg troede det ville være vildt spændende, men for at sige sandheden keder jeg mig ihjel..
Jeg kan ikke engang bruge nogle af produkterne, for dem kan jeg ikke tåle, og på grund af mine dårlige led, kan jeg ikke give en god massage uden at få ondt i ledende bag efter..

Søndag kom min mormor og bror forbi også blev jeg sat i arbejde, den dag hvor jeg var allermest træt fordi jeg havde været til Cheerleading. Jeg ville bare sove men da jeg kom hjem gik der 5 minutter, så kom de (min mormor og storebror) ind af døren, vi skulle bare hygge men det endte med at de havde ordnet haven, jeg havde taget opvasken tog gang, halvdelen af min seng blev samlet, noget af mit værelse fik jeg ryddet op, vi var nede til storskrald 5 gange og opvasken blev taget 2 gange. Jeg var så sur og træt da de gik og var i dårligt humør resten af dagen.

I går fandt jeg så ud af hvornår jeg skulle holde min fødselsdag for familie og venner, efter vi havde skiftet dato 3 gange. Men samtidig melder min fætter ud at ham og hans forlovede holder fødselsdag den dag. Jeg blev så sur at jeg overvejede bare at droppe min fødselsdag for familien, nu er det så lavet til at vi skal holde den samme dag som familien tager til Bonbonland så nu bliver min fødselsdag holdt der :O

Så i dag er der 5 der melder afbud til min fødselsdag men mine venner så nu skulle den også laves om.

UNDSKYLD MIT SPROG MEN DET HER FØDSELSDAGS TAMTAM ER VED AT VÆRE NOGET RIGTIG LORT!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar