tirsdag den 22. maj 2012

Drenge?!

Kender i det når man føler sig overfaldet? 
Jeg har snart været single i 3 måneder, men den sidste måneds tid er jeg nærmeste blevet overfaldet af drenge!?
De er alle i forskellig "indpakning" men har en ting til fælles, MIG!
Ikke for at på nogen måde at lyde selvglad, for det er jeg ikke, det irritere mig faktisk.
Drenge inden for de snart 3 måneder er 8 drenge begyndt at være "glade" for mig, eller hvordan man nu skal sige det.
Det svære er bare at jeg ikke har følelser for nogle af dem, og det der er stadig nogle der ikke rigtig forstår det.
Jeg har jo haft det svært med følelser den sidste tid her, og har lagt det lidt til siden. 
Men når der så kommer nogle der nærmest forventer at der skal ske noget mellem os, så går jeg lidt i baglås.
Og så hjælper det slet ikke at jeg har nogle veninder på sidelinjen, og presser på fordi det er deres venner de er ved at sætte mig sammen med. 
Det er hårdt og de gør det bare svære for mig. De prøver på en måde (måske uden at vide) at presse mig ud i det, selvom jeg ikke har lyst. Jeg får det lidt dårligt over det, for selv om jeg ikke har noget specielt med nogle af dem, føler jeg mig bare som en syg player og det vil jeg overhoved ikke være!

Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal gøre, og det er lidt noget lort for mig..
Hvis i har nogle råd eller ideer ville jeg blive rigtig glad <3
(I kan altid kommentere som Anonym) 

Love You All!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar