torsdag den 3. maj 2012

Hårdeste indlæg at skrive, NOGENSINDE!

Hej Læsere ...

Jeg ville havet skrevet til jer i går, men jeg var stadig for meget i chok til at kunne forklare hvad der var sket.
Vi tager lige 1. maj fra toppen af.

Jeg tog i skole som jeg plejer, og vi var dagen før blevet enige om at tage i fælledparken og have det sjovt. 
Vi var 7 fra klassen der tog der hen sammen derhen. (1 af de 7 kom lidt senere, fordi hun skulle hente nogle venner først)
Jeg tog først i Netto og splejsede til 6 HUSTLER og 1 Smirnoff  Vodka. 
Vi tog der ind og fandt et sted at sidde, vi havde bare ikke lige set at vi havde sat os lige i vindretningen for en mand der lavede milioner af små sæbebobler og det var i meget koldt vand. 
Så de kom hele tiden flyvende over os i noget tid.
Nå men min veninde blev lidt hurtigt fuld, så når hun prøvede at tage noget fra mit glad sagde jeg nej og de andre ville heller ikke give hende mere.
Men kort tid efter kom jeg til at lukke øjnene, bare at kort øjeblik og så kunne jeg mærke alt vodkaen angribe mit hoved. Jeg blev helt træt og svimmel. Kort tid efter løb jeg hen til busken for måske at kaste op. Jeg kunne bare ikke.. En der hedder Mads holde fast i mig så jeg ikke væltede. Da jeg sagde at jeg ikke kunne mere bar han mig tilbage til der hvor vi var, han gav mig sko på så mig og min veninde kunne tage hjem. 
Vi var kommet noget der svarede til 30 meter væk, og så kom det hele ud igen. 


LÆS IKKE VIDERE HVIS DU ER EN AF DE SVAGE SJÆLE DER UDE!


Jeg tog vi 1A til Hellerup og tog Øresundstoget mod Helsingør så vi kunne komme hjem. Mie slæbte mig rundt fordi jeg var for fuld.
V tog toget kl 19.24 men kl. 19.32, skete der noget der ikke var super fedt. Vi var i det gennemkørende tog som ikke stopper mellem Hellerup og Kokkedal. 
Men da vi nærmede og Vedbæk St. dyttede ret længe, man hørte et "slags" brag, og så en ubehagelig lyd under toget, som småsten og grene der ramte bunden af toget. (Vi sad i vogn nummer 2 så lyden var ret høj under os) Toget bremsede, og førren så over højtalerne "Vi rykker os ikke foreløbig dag vi har ramt en person"
Man kunne høre hans stemme var helt rystet. 
Tårene trillede ned af mine kinder og jeg kunne ikke trække vejret regelmæssigt.. Da han ville sige noget over højtalerne igen, holde Mie mig for ørene, og min gråd blev til hysteriske skrig...
En mand der sad på den modsatte side gav mig resten af hans chip og en letmælk han havde i tasken..
Vi sad der ret længe, ved ikke hvor længe men over en time, og så fik vi at vide at om få minutter skulle vi gå  ned bagerst i toget hvor der var en åben dør så vi kunne gå langs sporet tilbage til Vedbæk st.
Da vi gik ved langs gangene holde jeg min jakke op over hoved så jeg kun kunne se lige frem for mig. Og da vi kom ud måtte Mie holde mig så jeg satdig kunne holde min jakke oppe for jeg ville ikke se nogle hvide lagener, men der var desværre et længere tilbage på sporet som jeg desværre kom til at kigge på...
Da vi kom væk fra sporet var der en brandmand der tog i mod mig og Mie og gav mig et tæppe, men s vi ventede på at Mies far kom og hentede os. Mie tog så med hjem til mig og sov der om natten ...

Jeg var ikke i skole onsdag, da jeg ikke havde lyst til at køre i skole med det tog..
Men var i skole i dag, men da vi kørte forbi Vedbæk st. fik jeg kvalme og jeg havde det utrolig varmt, men jeg kom forbi...

2 kommentarer:

  1. Hej Jessie. Jeg vidste slet ikke, at du bloggede. Nå med, din blog er i hvert fald ret spændene at læse. Det lyder virkelig forfærdeligt. Jeg håber, at du får det bedre med det.

    Kram Johanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Johanne

      Det har jeg gjort i lang tid, siden oktober faktisk men de er slettet, desværre :(
      Det var det også..
      Jeg har fået det bedre efter jeg har kort med det tog to gange efter det skete, og er lidt roligere nu når jeg køre forbi vedbæk :)

      Knus Jessie

      Slet