søndag den 20. maj 2012

Min fødselsdag i BonBonLand?

Hej læsere!

Ja, har nok undret jer lidt over det. Bonbonland? Og 17 års fødselsdag? 
To ting man normalt ikke vil sætte sammen, men her kommer en forklaring. Og jeg skal prøve at gøre det så enkelt som muligt.

Jeg havde jo fødselsdag for snart to måneder siden (1. april) og vi havde ikke holdt noget med familien endnu. Men tre gange valgte vi dato, og enden skulle alle arbejde eller også var datoen taget, og hvis vi så skulle finde en fri dag ville det først blive i midten af næste måned. Jeg synes det ville være lidt forsent at holde det der, og så ville jeg aflyse det i stedet. Men så fandt min mor på noget. 
Den her søndag (familie tur til Bonbonland), næste søndag (fætter & kusine fest) og søndagen efter (min fætter og hans forlovede's fødselsdag), søndagen efter igen (cheerleading) var alle optaget af familie engagementer. Så som i kan se ville der gå endnu længere tid. Så vi snakkede man min tante som har arrangeret Bonbonlands-turen og hun gik med til at vi så holde min fødselsdag samtidig. 
Men hvert fald, 
hele min familie, på nær min mormor, fætter (og forlovede) og kusine, (ja jeg har en meget stor familie på min mors side) men det var vildt hyggeligt alligevel.

Her er hvad jeg fik:

Matas Gavekort 300,-

Gavekort Rødovre Centrum 400,-

Lovely Kiss by Salvador Dali Parfume

Ikke rigtig en gave men noget min mor betalte for at få lavet i Bonbonland
Håber i alle havde en lige så god dag som mig! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar