torsdag den 24. maj 2012

Hej læsere!

Så de sidste par dage har jeg ikke rigtig lavet noget super spændende..
Mandag var, som altid, i skole. Og bag efter var jeg nede med job ansøgninger.
Jeg lagde jobansøgninger i 4 forretninger.
Arnold Busck
Tiger
Gine (tøjbutik)
Tøj & Sko
Og en dag snart skal jeg også ned i de to Matas'er og Sparkz.
Da jeg kom

Tirsdag var jeg til træning hos KOM & DANS hvor min veninde kom med fordi hun skal starte sammen med os til cheerleading. 

Onsdag havde jeg en LANG dag.
Jeg var i skole fra klokken 8 til 15:10, kom hjem kl 16:45 og gik ud af døren igen kl 17:15.
Jeg tog ned til Helsingør Station, hvor jeg skulle tage "Grisen" mod Hillerød via Gilleleje. Så stod min veninde på i Ålsgård, også kørte vi til Karinebæk, hvor vi skulle danse til en kamp. Efter vi havde danset kom der en lille pige der ville have vores autografer på hendes kjole!



Bag efter begyndte hun at græde. Hun var så skøn!
Efter alle (på nær mig og mie) var gået, kom der fire andre piger hen til mig og mig som ville have vores autograf på armen. Det var lidt underligt, for i min øjne, gør jeg bare det jeg kan lide. Men at nogle ser op til mig på den måde er noget helt nyt for mig. Det er ret underligt.. Men godt :D

Love you all!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar