lørdag den 19. maj 2012

Fester kan være farlige!

Hej læsere!

Man skulle tro at jeg sov længe dagen efter en fest. Men nej! Jeg vågnede klokken 6 om morgene!!
Jeg var til fest i går, hvor vi fejrede Mia (min veninde)'s kæreste som blev 19. 
Men hvert fald drak jeg et halvt shot tequila og det var okay i starten men meget kort tid senere fik jeg det utrolig dårligt, og jeg tilbragte en del tid foren toilettet. Det var over hoved ikke sjovt så jeg måtte få min mor til at hente mig, eller, Mia ringede til min mor så jeg kunne komme godt hjem. 
Min mor og hendes kæreste kom og hentede mig. Næsten halvdelen af festen blev rykket udenfor fordi jeg skulle hentes. Jeg kom hjem og prøvede at sov, men efter 45 minutter uden søvn, gik turen til toilettet igen.
Men bag efter fald jeg også i søvn, men der var klokken også omkring klokken 2, så jeg har kun fået omkring 4 timers søvn!

Jeg har det mega dårligt nu og der står en fin lille skål ved siden af min seng, hvis det nu er der skulle komme mere. Men der er ikke kommet noget endnu, hvilket faktisk irritere mig, jeg vil bare godt have det ud så jeg kan få det bedre. Jeg har ondt i maven, ondt i hoved og når jeg lukker øjnene, drejer alt rundt.. 

Nu sidder jeg bare i min nye seng som blev sat op i går. Den er dejlig stor og vildt lux at sidde og sove i!
Jeg skal nok lave en tour-video til mit ny designede værelse! <3
Når jeg altså lige har fået gjort ret på resten af det! :D

Elsker jer alle! <3

1 kommentar:

  1. Ej hvor træls! Håber du har fået det bedre! :)

    Kram<3
    www.theeyeshaveit.dk

    SvarSlet