tirsdag den 29. maj 2012

Hej læsere!!

Så jeg ved godt jeg ikke har skrevet i  noget tid men det er fordi jeg har været på landet!
Der var intet net! Det var ikke engang signal på min mobil!!

Fredag tog jeg hjem til min veninde og sov der, lørdag (TIDLIGT!) kørte vi til Sverige.
Vi havde det vildt hyggeligt!
Søndag dansede vi til Wii og det har gjort at jeg har vildt ondt i mine arm muskler. Mandag tog vi hjem igen. 
Det var dejligt at være sammen med hende igen, jeg havde savnet hende vildt meget!

Ja jeg ved godt det ikke var meget jeg har skrevet men der er ikke sket så meget mere...

NÅRH JOV!
I går fandt jeg ud af at lige så snart jeg har været til Langelandsfestival så skal jeg på krydstogt med min veninde! Jeg glæder mig til det. Det er bare langs Norge og Danmark men det bliver stadig vildt fedt! 

Ses alle sammen! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar