søndag den 6. maj 2012

Hej læsere

Jeg har en underlig fornemmelse i maven..


Men af en eller anden grund, føler jeg at jeg venter på et eller andet..
Venter på en person? På at noget skal ske?
Men jeg ved ikke hvad det er! 

Men siger at livet er et langt vente rum, men hvad man venter på vil meget meget længe vær et ubesvaret spørgsmål. Nogle mener at man venter på kærlighed, andre mener det er en speciel ting der skal opleves, nogle mener at man venter på en speciel ven eller noget lignende og så er der nogen der mener at man venter på døden..
Engang mente jeg at man bare ventede på døden, nok ikke så smart at tænke sådan, for så kunne det jo bare hurtigt endes. 
Så for 2 år siden skiftede jeg mening, jeg var sikker på at det man ventede på var en speciel person, en stor kærlighed.
For 20 måneder siden var jeg sikker på at jeg havde fundet den jeg ellers skulle bruge hele mit liv på at finde, så jeg var sikker på at jeg var hurtig til at løse livets store spørgsmål. Jeg ved ikke om jeg tog fejl i forhold til det med at man skal finde en speciel person, det spørgsmål er stadig ubesvaret..

At finde svaret på livets venterum, har jeg fundet ud af, er ikke noget man skal lede efter, det er et svar man bare skal lade komme til en, for det skal nok komme helt af sig selv. Det kan godt være at der måske går år, og måske finder man det før når man er gammel, hvem ved. Men jeg ved at det nok skal komme, og når man har fundet det, så skal man bare forsætte med at leve livet og være glad, til at det en eller anden dag slutter af naturlige årsager.

Elsker jer alle sammen!! <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar