onsdag den 13. juni 2012

I må sgu undskylde alle sammen!!

Hej alle mine dejlige læsere!

Jeg er rigtig ked af at jeg ikke har skrevet i rigtig lang tid! Det er 11 dage siden jeg har skrevet sidst og det er jeg sgu virkelig ked af!
Jeg har haft alt for meget i tankerne det sidste stykke tid og jeg har været rigtig træt. Men i kan lige få en Update på hvad der er sket.
Sidste uge havde jeg lidt problemer i forhold til Tim. Jeg kunne ikke finde ud af om jeg ville fortsætte det med han eller stoppe det. Så jeg prøvede at stoppe det. Men det varede kun 3 dage så snakkede vi sammen igen. Vi har været rigtig meget samme det sidste stykke tid og det har faktisk været ret hyggeligt.
I fredags holdte jeg min fødselsdag med mine venner og veninder. Men eftersom jeg bor i lejlighed blev vi nød til at at gå i seng kl 3 om natten.
Lørdag stod jeg op kl 9:30 og fik alle op og spise morgenmad så jeg kunne komme på "arbejde", jeg skulle hjælp med en fødselsdag hvor jeg bare skulle sørge for drikke vare og at maden stod klar til spisningen. Efter det togjeg hjem og senere på aften tog jeg til fest hos Silas. Jeg bliv hentet kl 12:30 om eftermiddagen hvor jeg stadig ikke havde sovet endnu. Jeg sov lidt i bilen men ikke super meget fordi min hund sad og knuppede rygsøjlen op ad min. Jeg kom hjem kl 13 og sov en time og han kørte min mor mig til Helsingør stadion hvor jeg skulle til cheerleading. Min far og Tim kom og kiggede på selv om jeg var helt død. Da jeg kom hjem spiste jeg nogle chip og faldt i søvn kl 20. Jeg sov enda over mig mandag morgen men det gjorde ikke så meget for kunne ikke se noget alligevel for jeg havde fået et bykkorn der spærrede for mit syn på højre øje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar