mandag den 20. august 2012

Drømme mødet!

Der er noget jeg helt har glemt at fortælle jer alle sammen!

Jeg var på Krydstogt med min veninde og vi sejlede på den her rute.

Den smukkeste udsigt var da vi sejlede ud fra Hellesylt..










Men det jeg ikke har fået fortalt, er mit møde med min kæreste da jeg kom af skibet!

Jeg kommer gående ud fra skibet og krydser en lille vej der er inde i Frihavnen (Nordhavn), hvor Tim står lidt længere nede af vejen, måske 40 meter nede af den vej.
Jeg trak min kuffert efter mig og da jeg kom over på den anden side af vejen kunne jeg mærke at jeg begyndte at tude og da jeg var gået omkring 15 meter så slap jeg kufferten og satte den op, så løb jeg hen til Tim og kastede mig i hans arme og jeg hang i et godt stykke tid for at tude ud.
Man skulle havet filmet det for det var ligsom i en film og så fik jeg er hjerte halskæde af ham også, som jeg har på hele tiden sammen med de øreringe som jeg fik en uge senere men der er betændelse i mit øre så jeg kan ikke gå med dem lige nu..

Men vi ses der ude folkens!

1 kommentar:

  1. Hihi, kan være man skal bestille sig sådan et flodkrydstogt, hvis det har den effekt! :)

    SvarSlet