onsdag den 15. august 2012

Min Dag Med Min Kæreste I Går

Hey Girlz (And Boyz)

Jeg lavede ikke noget helt speciel i går. Jeg brugte det meste af dagen i skolen på at side og lege med farver for at lære noget om farveblandinger når det kommer til håret.

Men da jeg fik fri, så kom min mor og hentede mig, og så kørte hun mig hjem til min kæreste, hvor jeg ventede i cirka en time på, at han kom hjem fra arbejde.

Da han kom hjem var vi nede og handle ind så han kunne få noget mad i sit NYE køleskab som kom op i søndags.

Så var vi også ude og kigge på et hus til min kæreste (og måske mig) Så han bor for sig selv. Det var meget hyggeligt med have og så er det lige kommet på tvangsauktion. Hvis han kan komme til det vil han gerne have det.

Så tog vi ud til stranden og så lidt på solen da den var på vej ned :-), og så kørte han mig hjem :-(

Og kan i li' min nye baggrund? :-D (svar gerne som en kommentar)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar