søndag den 12. august 2012

Sommerferien Er Ovre :(

Hey Girlz! (And Maybe Boyz)

Når.. Nu starter jeg, som så mange andre, i skole i morgen.. Jeg glæder mig til at se dem alle sammen igen, men jeg orker bare ikke tanken om at skulle stå op kl 5:45!

Jeg starter ind i en emne uge der hedder "Vifte af farver" så jeg mest af alt håber på ikke bliver for kedeligt. I mit hoved kan emnet ikke være så stort at det skal fylde en hel uge men nu må vi se hvad der sker...

------ Jeg har brugt stort set heller sommeren med min kæreste Tim, men sådan er det jo når man er ny forelsket og når man elsker hinanden så meget, som mig og Tim elsker hinanden.

Jeg tror aldrig at jeg har været så lykkelig og så glad for en person når det kommer til kærlighed, jeg føler jeg har været på en lyserød sky de sidste mange måneder! Og på fredag har vi to måneders dag, selv om det føltes som om jeg har kendt ham hele mit liv?!

WOOOOWWW!!!
S!#? kom lige til at kigge på klokken! -hvis jeg skal op klokken 05:45 så skal jeg i seng og det skal bare være nu! Godnat Girlz and Boyz! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar