tirsdag den 11. december 2012

Cheerleading for the win!

Som i nok ved så går jeg til Cheerleading for F. C. Helsingør's forboldhold.
Vi ville gerne være rigtige cheerleadere i stedet for bare at danse. Så vores træner Malene fik fat i søde Louise som er træner for Foxy Cheerleaders i København. Louise er vildt sød og god til cheerleading og hun har lært os en masse. Blandt andet et Basket Toos (jeg ved ikke om Toos er skrevet rigtig)


Og i tirsdags lavede vi en pyramide som var ret nice som ente med at se sådan ud:

Og i dag skal vi træne med hende igen, og jeg glæder mig helt vild til at se hvad hun har fundet på vi skal lave i dag!

Skriver til jer i morgen hvad vi lavede! Altså efter jeg har været til min sidste eksamen :D

Skrives i Morgen! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar