onsdag den 12. december 2012

Eksamen og cheerleading

Hey girls.

Jeg var til eksamen i fredags og i dag. Jeg var til case eksamen i dag hvor jeg fik 7 og jeg var til dansk eksamen i fredags hvor jeg også fik 7 så jeg er vildt glad for det.

Så var jeg til cheerleading i går og jeg lovede at skrive hvad vi lavede. Jeg fik mere på vores dans så nu har vi "bølger" med i dansen. Vildt fedt. Og så fik jeg en op på nakke på en vildt sej måde :)

Ville godt vise jer videoen. Men fordi jeg skriver fra mobilen og de har lavet blogger app'en om, så kan jeg kun overføre videoer men kune billede så her er nogle billeder fra i går :)

Se her :)







1 kommentar:

  1. Fine billeder :-)

    Jeg ville blive rigtig glad hvis du ville kigge forbi min blog og skrive en kommentar :) http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet