lørdag den 29. december 2012

Julen er hjerternes tid

Hey Girls!!

Så er der ikke så lang tid til at jeg kommer til at skrive meget til jer igen !!

Jeg håber snart at vi får internet i lejeligheden så jeg ikke skal bruge min mobil eller bruge min mobils net og min kærestes computer. Hans computer er ret irriterende fordi T knappen ret tit driller og ikke rigtig reagere, så hvis der mangler nogle T'er så er det bare fordi han computer er mærkelig.
Men hvert fald er der heller ikke så lang tid til at jeg får min nye oplader til min computer så den kan bruges igen.

Jeg overvejede lidt om jeg skulle begynde og anbefale jer nogle af de ting jeg har alle køber? Er det noget i ville kunne lide? Bare svar med et <3 som kommentar hvis i gerne vil have det.

"Julen er hjerternes tid"
Det er det man plejer at sig, jeg vil nu heller sige at det er familienstid. Det er næsten den eneste tid på året hvor hele (for mit vedkommende er det kun havdelen) af familien er samlet, til aftensmad og hygge i langebaner!

Jeg vil dog altid mindes da jeg var lille hvor jeg altid fik 20 gaver. Jeg holde jul i år sammen med mine to små fættere. Og da jeg sad med mine tre gaver kom der bare  (det virkede som 100) gaver op til dem hele tiden. Det savner jeg lidt. Men på den anden side er mine gaver også lidt mere i værdi en deres men det må man jo tage med alderen.
Men i år var det mit sidste år hvor jeg fik gaver af hele familien. Næste år er jeg nemlig 18 år og så er det skåret ned med 2 gaver. Det skal lige siges at jeg i alt fik 5 gaver til jul, men to af dem fik jeg først dagen efter, så næste år er det 3 gaver jeg får (min mor, mormor og storebror).
I julen to min kæreste på ferie fra den 21. til den 27. december. Og efter at jeg var flyttet hjemmefra så ser jeg jo ikke så meget til min mor mere. Så den 21. sent om aftenen kom min mor og hentede mig da hun havde fri. Og så var jeg sammen med hende indtil den 26. december. Jeg hader at være alene, så det var ikke særlig sjovt at vente her hjemme alene i 1½ døgn.

Men hvert fald var min jul dejlig og det håber jeg også jeres var!

Til nytår har mig og min kæreste planlagt at holde en lille fest men der er ikke særlig mange der har svaret endnu. Så hvis der er nogen der er intresseret så skriv til mig på den overstående Facebook side, eller hvis du er venner med mig så bare skrive i chatten på facebook!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar