fredag den 4. oktober 2013

Dansk igen..

Hej alle sammen

Jeg skriver på dansk igen...
Jeg har fundet ud af at jeg skrive mindre og meget sjællent. Grunden er at jeg ofte ikke kan overskue at skrive engelske. 

Men her er hvad jegvhar lavet på det sidste. 

Hele september måned, har jeg arbejdet som vikar i den sko butik som jeg ogsåvar i praktik i for et år siden. 

Det var rigtig dejligt at være der nede igen. De er fra 47 til 64 år. Det gør at de alle sammen er skide søde og meget forstående. Det var så dejligt at være der og prøve at stå i en butik. 

Den 14. september var mig og Tim til 3x50 års fødselsdag. Det var meget hyggeligt. Ud over at jeg fik mere og mere hovedpine. Vi var jo mange mennesker i lokalet så det var ikke så godt. 

Den 15. september skulle cheer holdet haft en kamp. Den blev aflyst en time før. Det skulle havet været vores debut, men den blev aflyst. Og det var årets sidste kamp så vi hat først debut næste år. :-(

Mig, Tim, min mor, hendes forlovede og min storebror er begyndt at spise sammen hver mandag aften hvilket er vildt dejligt. Så kan vi ses noget oftere, hvilket er skide fedt!

Den 27. september var der kultur nat i Helsingør. Kronborg Knights havde vores egen bod. Vi dansede hver halve time og løftede med de mindre børn. Det var dejligt at se hvor glade børnene blev. 

Den 28. september var til 3 x fødselsdag. Min mors forlovede (50 år), hans søn (18 år) og hans datter (15 år). Meget hyggeligt og sjovt. Lasse (sønnen)'s bedste ven Oliver, var meget fuld og ville hele tiden lægge arm med min kæreste og han tabte hver gang. Samme aften fik jeg en forstrukket muskel i højre baglår. Jeg kan stadig mærke at den gør ondt når jeg rejser mig eller sætte mig. Normalt kan jeg komme (næsten) helt ned i spagat. Det kan jeg ikke rigtig nu på grund af den muskel. Her er et billede hvor man nogenlunde kan se hvor langt ned jeg kan komme i spagat. 


Ret vildt, i know!


See ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar