søndag den 20. oktober 2013

Lidt tømmermænd...

Så... I går var mig og kæresten til hans pap søsters 18 års. Det var meget hyggeligt taget i betragtning at der var over 50 mennesker og at jeg kun kende dem fra kærestens familie... Når alle havde fået noget indebords var de MEGET udadvente. Nogle stykker af drenge kom hen til mig for at stille en masse spørgsmål, og andre kom hen for at give mig en svingom :-D

Jeg synes ikke selv jeg drak så vildt, men har heller ikke drukket meget længe. Så lige nu har jeg en smule kvalme, hovedpine, ondt i benene (af at danse), jeg bliver vildt hurtigt svimmel og så er jeg vildt træt!

Så mig og kæresten har bare haft en skøn, og behagelig hygge dag der hjemme med serier og snacks!

Min kæreste var meget fuld i går efter som han hjalp til i baren og tog shots med gæsterne.
Og da vi så kom hjem, slog han hovedet ind i væggen og væltede rundt! Og man kan næsten sige at han bogstavligtalt faldt i søvn.. Han kom ind smed sig i sengen og sov allerede inden for et minut! Det var en genial aften! Har en lidt billeder :-D


Ja! Han havde faktisk sit jakkesæt på hele aftenen og natten (undtagen jakken)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar