torsdag den 31. oktober 2013

Syg :-(

Jeg er vildt syg lige nu! Jeg har det så skidt!

Det startede omkring torsdag eller fredag og det er bare gået den forkerte vej lige siden..

Jeg startede med den klassiske snottede næse. Så kom trætheden og så kom den slemme host.
I forgårs forsvandt min snottede næse men samtidig med at den forsvandt, blev min host meget værre.
I dag og i går var min host så slem at jeg måtte tage min astma inhalator for at kunne få ordentlig luft og lige siden har jeg haft hovedpine og så ryster jeg rimlige meget nogle gange. Det er f****** nederen.


Vi er ved at være tæt på at finde en vinder i min konkurrence! Hvis i ikke forstår det næste må i meget gerne skrive til mig at jeg skal forklare det på en anden måde.

Jeg ved at der er mange der ude ikke vil give sig til kende om at de læser min blog. Så jeg har tænkt mig at sige at selv om du ikke har nummer 10.000 er der stadig mulighed for at du har vundet. Den første der sender et skærmbillede og sender det til mig Vinder! Så kommer du ind og ser at tallet er over 10.000 så tag et skærmbillede og send det til min private facebook. Jeg skal nok skrive når der er blevet fundet en vinder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar