torsdag den 31. januar 2013

Dagen efter i dag ...

Jeg har en slags mærkelig frygt. Jeg har en frygt for dagen efter i dag. Jeg plejer ikke at planlægge ting forud, jeg plejer at tage dagene som de kommer. Men har den sidste månedstid har jeg haft en frygt for dagen efter i dag. Jeg er bange for hvad der kan ske. Folk der forsvinder for mig, dør eller andet. Jeg er bare for at jeg lige pludselig bliver uvenner med min kæreste og være alene. Selv følgelig regner jeg ikke med at det sker, men hvad nu hvis det gør. Jeg er hunderæd for dagen efter i dag, og dagen en der osv.

Jeg er bare for at miste nogen jeg har nær. Jeg kan slet ikke holde ud hvis noget går galt. Lige nu skal tingene bare forblive som de er. Nemlig dejligt!

3 kommentarer:

  1. Nu har jeg fulgt din blog i et godt stykke tid. Er du ordblind ? Eller stadig du bare ikke særlig godt? No hate, har bare undret mig over de mange fejl i dine tekster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg er ikke ordblind, det går bare lidt hurtigt nogle gange og det er ikk så tit at jeg lægger mærke til mine fejl.
      Men du har slev lige skrevet forkert :D No Hate :D

      Slet