onsdag den 30. januar 2013

Selvtillids boost

Hey Dejlige venner!!

Et dejligt selvtidllids boost jeg fik i dag. Det var skønt og der var overhoved ikke noget i det her.

Jeg sad og snakket med nogen af dem fra min gruppe i klassen i dag, hvor vi har om mobning. Vi skulle snakke om en film vi har lavet hvor der var en der blev mobbet og så sad vi bag efter og lavede sjov.

Jeg sidder ved siden af en der hedder Kasper, og en rigtig smuk pige der hedder Catharina. Kasper siger så (alt hvad vi sagde der var for sjov): "Catharina du er så grim mand!" Catharina siger "årh jarh" Kasper siger "Jessie er flottere end dig". Så sidder vi bag efter og snakker lidt hvor efter Kasper siger, "men seriøst Jessie er flottere end dig"

Lige den sætning gav mig selvtillid der il noget. Jeg har altid haft det svært med min krop, som virkerlig har været slem. Men da Kasper sagde det, der gjorde det mig rigtig glad, og ret stolt og den jer er.
Det sende mine tanker videre til, hvor heldig jeg er. At jeg har en rigtig dejlig kæreste, en dejlig klasse og at jeg er så heldige at have både nye og gamle veninder omkring!

Tak for alt venner og veninder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar