tirsdag den 22. januar 2013

Hey Girls!!

Jeg ved godt at jeg har lovet at skrive noget mere til jer alle. Men efter som stuen tager ludt længere tid end jeg havde troet, så betyder det også at internettet også trækker ud. Desværre.
Men nu er stuen ved at være færdig. Der mangler kun nogle små ting, som dørkarme, rammer og en lille stribe tapet der skal males (det havde vi gjort men noget af betonen løsnede sig så vi blev nød til at sætte noget nyt op. Ret trist)
Men når de ting så er sat op så er vi done! Hvert fald med stuen. Og når det så er gjort så er der ikke så lang tid til at internettet kommer :D

Jeg er også startet på en ny uddannelse. Jeg er startet på SOPU grundforløb i Hillerød. Jeg går i en klasse med en masse dejlige mennesker og jeg er rigtig glad for at være her. Det er ikke så bogligt som min gamle uddannelse, og fx i dag har vi spillet høvdingeboldt mod en anden klasse så det var dejligt med noget andet en tavle og bøger.
Klasse er fyldt med både dreng og piger og alle snakker godt med alle (næsten).

Jeg lige så snart jeg får internet skal eg nok love (og jeg holder det) at jeg skriver hver anden dag! Promise!!

Jeg elsker jer!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar