onsdag den 11. juni 2014

INSTAGRAM??!! KLAGE!!

Jeg har her til aften prøvet at lægge en video på Instagram. De har jo fået den nye opdatering der efter sigene skulle være "meget bedre". Den er jeg ikker helt med på, medmindre de får rettet op på nogle af de 5 fejl/mangler der har generet mig på Insta her til aften.

#1 Jeg tager den video jeg gerne l have og sætter ind. Jeg kan se t den stadig ikke fylder de 15 sekunder man har, så jeg vil gerne have en video mere ind.

PROBLEM!: Det kan man åbenbart ikke nu. Der er hvert fald ikke lavet nogle knap eller noget som helst til det, så jeg måtte nøjes med min ene video. Da jeg kommer videre finder jeg mit næste problem.


#2 De har de samme filtre som før og for mit vedkommende kan jeg kun huske navnet på dem jeg kan lide.

PROBLEM!: De har alle sammen fået nye navne?!


#3 Jeg bruge omkring 5 minutter på at finde alle de mange hashtags jeg vil brug,:

"#whatoyouthink #firsttime #baskettoss #toetouch #split #iloveit #practice #proud #dk #danish #danishgirl #danishgirls #danmark #denmark #faithoverfear #fun #happy #happiness #happinessisthekey #jetaime #kronborgknights #kronborgknightscheerleader #kronborgknightscheerleader #knightscheerleader #knightscheerleaders #love #clap #cheer #cheerleader #cheerleaders #cheerleading #cheerbow #beautiful #bow #biglove #peaceout"

sætter dem ind og trykker "Del"

PROBLEM!: Alle mine mange hashtags (som jeg ikke havde kopieret inden) kom ikke med!

#4 Jeg bruger yderligere 3 minutter på at gå ind i kommentaren for at skrive dem igen så de kommer med. PROBLEM!: Den vil ikke loade dem ind! Den bliver ved med at sige at der er en fejl. (Denne gang havde jeg kopieret dem for en sikkerhed skyld) Jeg trykker "Prøv igen" et par gange uden held.

#5 Jeg tænker at det nok er den nye opdatering til app'en som har fejlen så jeg låner min kærestes computer (som jeg sidder på nu) til at gå ind via deres hjemmeside for at gøre det. Jeg har dem alle sammen stående på mobilen og skal derfor skrive dem over på computeren i kommentar feltet igen. (Igen kopier bare for at være sikker)

PROBLEM!: Hver gang loadede den kommentaren ind, men lige så snart jeg gik ud af videoen og ind igen var det væk igen! Ergo, det er ikke kun app'en der har fejlen!!

Min endelige konklusion er:
Jeg elsker Insatgram, jeg synes det er så fedt og man kan lave nogle fede ting der inde. Men det er lidt noget BS (B***S***) når der er så meget der ikke virker på en gang. Noget der også irritere mig lidt er at man ikke kan redigere noget hvis, man har lavet en fejl i sin tekst.
Jeg beholder det nu, men får de ikke rettet minimum 3 af de her fejl, så gider jeg bruge min tid på det, Så skal jeg nok finde noget andet som fx Muzy.

Har i nogle af de samme fejl med jeres? Og har i en lignende app's til iPhone som jeg skal prøve så skriv en kommentar! (du kan godt være anonym)

2 kommentarer:

  1. Wow. Det har altid været sådan, at man kun kunne ha 30 hashtag ved sit billede, derfor skal man tænke over hvilke man vil bruge.
    jeg har haft Insta rigtig længe, og jeg synes ikke at der er nogen problemer med det. Hvor længe har du haft det? Måske du bare skal lære det at kende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde.
      Jeg har aldrig vist noget om det med at man max måtte have 30 hashtags. Jeg fik det at vide af min veninde omkring 5 minutter efter jeg havde postet det her indlæg. Jeg ved ikke hvor det skulle stå henne men jeg vidste det hvert fald ikke. Og jeg har haft insta i lidt over 2 år søde

      Slet