onsdag den 11. juni 2014

Okay.. Rettelser fra det tidligere..

Okay. Min veninde har lige skrevet og gjort noget klar for mig. Man kan åbenbart kun have 30 hashtags i kommentaren. Så jeg har lige fået styr på det hele igen ved at fjerne nogle af hashtags'ene, så her er de resterende fejl/manlger.


 #1 Jeg tager den video jeg gerne l have og sætter ind. Jeg kan se t den stadig ikke fylder de 15 sekunder man har, så jeg vil gerne have en video mere ind.

PROBLEM!: Det kan man åbenbart ikke nu. Der er hvert fald ikke lavet nogle knap eller noget som helst til det, så jeg måtte nøjes med min ene video. Da jeg kommer videre finder jeg mit næste problem.


#2 De har de samme filtre som før og for mit vedkommende kan jeg kun huske navnet på dem jeg kan lide.

PROBLEM!: De har alle sammen fået nye navne?!


"#whatoyouthink #firsttime #baskettoss #toetouch #split #iloveit #practice #proud #danish #danishgirl #danishgirls #danmark #denmark #faithoverfear #fun #happy #happiness #happinessisthekey #kronborgknights #kronborgknightscheerleader #kronborgknightscheerleader #love #cheer #cheerleader #cheerleaders #cheerleading #cheerbow #beautiful  #biglove #peaceout"
(Jeg måtter fjerne 7 hashtags)



#3  Noget der også irritere mig lidt er at man ikke kan redigere noget hvis, man har lavet en fejl i sin tekst. Man kan kun fjerne kommentaren men ikke rette i den.

Har i en lignende app's til iPhone som jeg skal prøve så skriv en kommentar! (du kan godt være anonym)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar