søndag den 29. juni 2014

Sommer?

Mig og kæreste sad tidligere og så "Gone". En film som faktisk var ret spændende. Den handler om en pige (Jill) der er gang blev kidnappet. Hun har valgt at flytte sammen med sin søster (Molly), men pludselig en morgen er Molly væk og Jill er overbevist om at det er den samme mand som kidnappede hende. Mere vil jeg ikke sige, for ellers får jeg afsløret for meget. Men en ting er sikkert. DEN ER SÅ MEGET VÆRD AT SE! P.s. den er på Netflix.

I fredags fik jeg sommer ferien, men indtil videre føles det bare som for cirka 3 uger siden hvor man havde fri fra torsdag til og med søndag. Og så hjalp det slet ikke at det så også begyndte pisse ned lige inden vi fik fri.

Indtil videre har jeg ingen planer for sommeren. Indtil videre står den bare på afslapning. Så hvis der er nogen af jer der heller ikke har noget at lave så skriv endelig til mig! Jeg har sommer ungdomskort så jeg kan altid bare komme til jer.

Men hvert fald kommer jeg til at filme nogle forskellige vidoer til Youtube her i ferien. Bl.a. TMI (Too Much Information) Tag og My Perfect Imperfection Tag. Og måske også nogle follow me around summer videoer. Håber i vil kunne lide det.

- Jessie

1 kommentar: