fredag den 8. august 2014

CPH:Triatlhon

I søndags var holdet (Kronborg Knights Cheerleaders) hjælpere til CPH:Triatlhon. Vi skulle mødes i Dragør kl 9:20 til briefingen. Selvfølgelig valgte rejseplanen lige at gå efter hverdage, selv om jeg havde sat den til søndag, så det endte med at min kæreste, Tim, måtte køre mig den hen, ellers ville jeg komme forsent. 

Da jeg kom, var Jeanica der allerede. Hendes mor deltog i løbet så hun var der allerede kl 6. Da alle var komme fik vi uddelt poster på løberuten, hvor vi skulle vise løberne vej. Rundten var 5 km lang så de skulle løbe den 4 gange for at komme op på de 20 km de skulle løbe i alt. 

Jeg fik en af de første poster lige ved siden af "depotet" hvor der blev delt mad og drikke ud til deltagerne. Men det endte med at Kalypso og jeg, måtte gå hen og hjælpe dem fordi de ikke kunne følge med. Vi havde det sjovt og der var rigtig god stemning ved depotet. Da løberne lige så stille begyndte at komme i mål og der blev mere roligt på depotet måtte jeg gå hen og hjælpe Jeanica. Hun stod for at vise vej for løberne, men også for at sluse biler igennem fra begge retninger. 

Hun kunne ikke gøre det alene så jeg måtte gå hen og hjælpe hende. Cirka kl. 15 var vi færdige og kunne tage hjem. 

Her er lidt billeder fra dagen som CPH:Triatlhon slev har taget og lag ud via facebook. 


Mig og Kalypso


Jeanica












Ingen kommentarer:

Send en kommentar