torsdag den 21. august 2014

Storytel

Som medlem af Buzzador får man lov til at prøve nogle forskellig ting. Jeg har fået lov til at prøve app'en Storytel.

Til jer der ikke har hørt om det før, så er det en app, hvor du kan høre lydbøger. For mig er det en rigtig god app. Buzzador havde givet mig 30 dages prøve på app'en, for at dele min oplevelse med andre. 

Jeg bruger, hver morgen, på 2 en halv times transport på at komme i skole. Jeg bliver rigtig let køresyg hvis jeg sidder og læser, så derfor bruger jeg Storytel til at høre alle de bøger jeg godt vil læse, men ikke har tid til. Jeg har indtil videre hørt to bøger. "Bree Tanners korte liv efter døden" og "Shadow Fall, #1 født ved midnat". Jeg har haft rigtig meget glæde ved denne app.

Indtil videre har jeg kun oplevet at det er kvindelige oplæsere. Og så vidt jeg kan se kan man ikke lave det om. Hvert fald ikke fra min iPhone. Men det gør mig heller ikke så meget.

Der er både danske og engelske lydbøger på Storytel, og der er noget for en hver smag. Udvalget af bøger er meget stort men der er også nogle bøger som jeg ikke kunne finde, bl.a. bogen "Evermore" som jeg i gang med nr. 2 af men ikke rigtig kan tage mig sammen til at læse færdig.

Jeg var rigtig glad for app'en men følte ikke at det var noget jeg rigtig havde penge til at fortsætte med, desværre. Men kommer jeg en dag til penge, kunne jeg godt finde på at få det igen!

Storytel gjorde det meget lettere for mig at komme i gang med alle de bøger jeg godt ville læse, men som jeg læser for langsomt til at jeg orker at læse dem færdigt.

Jeg kan sige med 100% sikkerhed at jeg ikke er færdig med Storytel!

Du kan hente app'en "Storytel" til iPhone og Androids gratis, og gratis prøve app'en i 14 dage. Jeg syntes helt sikkert at det værd at prøve af! Jeg håber hvert fald i vil gøre det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar