torsdag den 21. august 2014

Folkeskole venner...

Jeg gik i folkeskole til 8 klasse i 2010 og så tog jeg 9. på efterskole.

Den sidste måneds tid eller sådan noget har set rimelig mange jeg har gået i folkeskole med. Både fra min egen klasse men også fra mine parrelel klasser. 

Hver gang tænker jeg, "Dig har jeg ikke set i 3-4 år!" Jeg har oplevet flere forskellige reaktioner fra folk fra folkeskolen. En ignorede mig fuldstændig, selv om hun godt så mig. En anden sagde Hej men virkede som om hun ikke ville snakke med mig og nærmest skynde sig væk. En tredje kiggede surt på mig. 

Jeg kan ikke lade være med at undre mig over, om der skete et eller andet i 9. klasse, mens jeg var på efterskole, som fik alle til at hade mig, eller være bange for mig? 

Jeg har også lagt mærke til at alle dem jeg har mødt, har stadig meget kontakt med minimum 1 fra folkeskolen. Jeg har ikke kontakt med nogen overhoved. 

Hvad gik der galt da jeg tog på efterskole??

4 kommentarer:

  1. Fuck hvor er de bare taveligt!!! Gik du ikke i klasse med én, der hed Josephine???? <3

    SvarSlet
  2. dude, alle i folkeskolen hader hinanden. that's life. get over it

    SvarSlet
    Svar
    1. åbenbart ikke når alle dem jeg har set har været sammen med nogen fra folkskolen :-)

      Slet