onsdag den 8. oktober 2014

Grundforløbs eksamen

I dag var jeg til grundforløbseksamen. Min storebror var der som en slags støtte. Jeg skulle ind klokken 13:15, så skulle jeg starte med at præsentere min side og så skulle min lærer og senser sige hvad de godt ville se og evt. stille sprøgsmål til det. Jeg var der inde i en halv time og kunne svar på alle deres spørgsmål, pånær 2 af dem. Det var ret godt klaret syntes jeg selv. De ting jeg blev spurgt om var også nogle ting jeg ikke havet haft så meget om, så derfor var jeg ret forfirret omkring det. 

Jeg kom ud fra lokalet og skulle vente på at blive kaldt ind til at få min karakter at vide. Jeg var ret nervøs, men var samtidig sikker på at det hvert fald ville være over 7.

Da jeg blev kaldt, startede senser bare ud med at sige "Tillykke" og jeg blev derefter ret forvirret og kiggede frem og tilbage på dem. Min lærer kiggede så på mig og sagde, "Du har fået 10"  og så forklarede de så hvorfor. De sagde jeg havde godt styr på stortset alle der spørgsmål. I stedet for at være for meget i tvivl om spørgsmål, så spurgte jeg om de kunne omformulere det så jeg forstod hvad de mente og det hjalp mig en helt del. 


Min bror og jeg, tog bag efter ud og spiste Natchos, snakkede og nød hinandens selvskab. Bag efter kørte han mig til spring (cheer). 

Tak for en dejlig dag bror mand og tak for mad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar