mandag den 2. december 2013

Det skiftede

Okay. Så sidste gang jeg skrev til jer, var jeg rigtig skuffet over de ting jeg skulle lave ude på skole. Jeg skulle nemlig ingeting. Men efterhånden som læren har lært mi bedre at kende, har jeg også fået flere opgave. Forrige uge fik jeg lige pludselig meget at lave. Hun var nemlig syg så jeg stod for meget af undervisningen sammen med forskellige vikarer. Det er blevet en del bedre, men der er stadig nogle timer hvor jeg keder mig ret meget. Men hvilket job (som man kan få uden særligt talent) er spændende hele tiden? Meget få. Så det er fint nok.

Jeg har ikke lavet super meget på det sidste ellers. I lørdags var vi til 50 års-fødselsdag. Det var meget hyggeligt. Så har vi været hos svigerfar for at spise og lave juledekorationer. Ellers har vi bare slappet af.
Jeg er meget ked af at jeg ikke har fået skrevet så meget på de sidste, men når jeg har hørt på larmene unger hele dagen, så har man bare lyst til at komme hjem og side og lave absolut ingenting. Men I dag tog jeg mig sammen til at skrive til jer :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar