søndag den 22. december 2013

Jul.. eller noget

Ja. Så er det jo jul lige om lidt... Men jule stemningen er der slet ikke endnu.. Det er også bare uturens skyld altså! Hvor bliver alt det vide sne af? Alt det sne der skulle ligge på vejene, ligge på træerne og dække alle bilerne. Det er der slet ikke! Jeg håber virkelig at det når at komme, ellers komme mit julehumør slet ikke!

Som min veninde hele tiden skriver på fjæsen. "Kom jul, kom sne, kom gaver!" NU!

I forhold til min ulykke har jeg det bedre end lægen havde regnet med. Jeg havde voldsomme smerter I fredags, fra hovedet og ned til lænden. Jeg følte slet ikke at jeg kunne bevæge mig. Men efter en god nats søvn fik jeg det bedre.
Og så har jeg Tims pap søster der har tilbudt at omme og give mig massage når jeg har ondt. (hun har magiske finger og bor mindre end 5 minutter væk på gå ben)
Jeg havde også fået problemer med hukommelsen I en periode. Jeg har problemer med at finde de rigtige ord når jeg snakkede, og jeg byttede tit om på ting, fx dyr og retninger. Jeg blev også ved at sige "har jeg fortalt dig..." hvor jeg fandt ud af at jeg allerede havde sagt det. Det var ret ubehageligt.
Som i nok kan huske fra mit sidste opsalg fik jeg et angst anfald same dag som ulykken. Ikke nok med det fik jeg også et dagen efter midt inde i Hillerød Slotsarkade. Vi stod i midten af en af de runde steder der inden og der var ange mennesker der var på jule shopping. Jeg gik i panic og begyndte at tude helt vildt. Jeg har heldigvis ikke haft nogen siden men det er nok også fordi jeg ikke rigtig har været et sted med mange mennesker jeg ikke kender siden den dag.


Håber i alle sammen får en god jul med familien og at i får nogle gode gaver! Love ya!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar