mandag den 22. september 2014

Clara's fødselsdag

Søndag den 7. september holde dejlige Clara 1 års fødselsdag. Hvis i ikke ved hvem Clara er, så er hun min dejlige veninde Camilla's datter, som jeg også er "fader" til. Til jer der ikke ved hvad fader er, så er det når man bliver døbt har man en gudmor og gudfar, og den der kommer efter i rækken er så faderen og jeg er en af dem!





Som i kan se, så fik Clara sin helt egen kage! Wiii!

I starten så hun lidt forvirret ud, men endte med at æde løs af kagen. Vi var ikke så mange som vi skulle havet været, men det syntes jeg bare gjorde det mere hyggeligt!

Efter fødselsdagen tog vi ud til en legeplads og lege. 
Ja vi legede! Vi gyngede, rutchede, snurrede, svingede osv. Det var vildt sjovt!

Clara fik hvert fald en masse gode gaver og hun var meget glad selv om hun var syg.



Skriv endelig en kommentar hvis der er noget i syntes jeg skal skrive om!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar