mandag den 22. september 2014

Cold Fusion Extensions


Hej Venner!!

Den 22. august fik jeg lavet Cold Fusion Extensions. Det tog mig 5 dage, før jeg fik en helt nats søvn, uden at vågne. Hver gang jeg skulle vende mig om når jeg sov, så vågnede jeg fordi det gjorde ondt.

Jeg har fået 60 cm og 100 gram. Jeg valgt kun 100 gram, fordi jeg ikke en interesseret i volume men i længden.

Jeg fik en meget tør hovedbund af dem men det er desværre meget normalt, men det gør at det klør ret meget nogle gange. Nogle gange var jeg lidt bange for at folk troede jeg havde lus eller sådan noget. Og pga. min kløende hovedbund, var jeg også ved at få sår.. ØV ØV!

I lørdags fik jeg taget dem ud igen. Jeg var rigtig glad for længden men jeg kunne ikke lide at det kløede og jeg havde i alt tabt 14 totter. Det var så dejligt at få en fri og let hovedbund. Det er så dejligt!!

Det var ret fedt så længe det varede. Det her er slet ikke for at afskrække folk fra det, for det er meget forskelligt fra person til person. Det jeg vil sige med det her indlæg er bare, at det ikke er noget for mig hvert fald.


Skriv endelig en kommentar hvis der er noget i syntes jeg skal skrive om!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar