mandag den 22. september 2014

Fritidspædagoger

Jeg ved ikke med jer, men fritidspædagoger har hele min barndom været en stor del af min hverdag. Min mor har arbejdet meget så jeg var altid på fritten eller klubben efter skole. Jeg har nogle pædagoger jeg aldrig glemmer.

Jeg havde en pædagog der sad med mig 3 gange om ugen og spillede Kalaha med mig. Hun sagde aldrig nej til mig og vi sad og spillede rigtig mange gange i træk i løbet sådan en dag.

Der var dj'en der lærte mig de basale ting for at styrer en dj pult.
Der var computernørden der lærte mig at spille CSS (Counter Strike Source).
Der to pædagoger der lærte mig at syg med sygmaskine.

Mange af dem har gjort mig til den jeg er i dag ved at lære mig lidt forskellige ting som jeg skulle bruge i mit liv for at udvide min vennerkreds.

Jeg elsker alle de pædagoger jeg har haft gennem åren, men nogle har selvfølgelig sat et større præ end andre.



Skriv endelig en kommentar hvis der er noget i syntes jeg skal skrive om!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar