lørdag den 11. februar 2012

Hej dejlige læsere!!!

Undskyld jeg ikke har skrevet i nogle dage men der er nogle ting der har været i vej. Men hvert fald:
Torsdag morgen sov jeg over mig men nåede alligevel toget, ved at cykle ned til stationen i stedet for at tage bussen. Jeg skulle sove hos Mie så jeg havde rigtig meget med i min taske, så den var ret tung. Det var en hel DUNLUP taske, som der var blevet fyldt, med en masse bras.
Men hvert fald fik jeg vasket hår (igen) af Sara :D


Jeg tog hjem til Mie og vi havde det super hyggeligt. Vi hørte musik, dansede og lavede chokoladekage <3

Fredag skulle vi ordne hår på dukker hele dagen. Hvilket jeg var glad for. Men til sidst da jeg havde lavet en masse frisurer blev jeg vildt sur og ingen ting. Bokstavlig talt jeg blev bare lige pludselig sur, så jeg gik rundt med høj musik i ørene og ordnede lidt på dukken, men kunne ikke rigtig lave noget jeg synes var godt. Men her er det meste af det jeg lavede.


Det her er bare en fletning jeg skulle prøve, så i skal ikke tage jeg af den tot der stikker ud til venstre.


Høj hesthale med krøller, Enkelt men smukt



Jeg kan ikke huske hvad det hedder men jeg kalder det en "dunout knold" 
Og det er nok den jeg er mest stolt af!


Hvad synes i om mine "skills"?


I dag var jeg så i Bilka med min mor. (Det er vi ikke så tit fordi vi bor langt væk fra den nærmeste Bilka. Men fordi min mor lige har fået sin bil tilbage kørte vi der hen) 
Jeg fandt nogle billeder jeg helt vilde med og utrolig gerne vil have! 




Hvad synes i om dem??

Og så her til aften lavede jeg lige lidt hygge <3




Love You All <3 Peace out!! <3

1 kommentar: