onsdag den 29. februar 2012

Hej læsere!!

Jeg har kun tre ting at skrive i dag.

Det ene er: Jeg har en lære jeg har i 3 ud af 6 fag, hun startede med at arbejde på min skole her efter nytår. Hun valgte at sige op i dag.. Jeg kan ikke finde ud af om jeg er glad eller skuffet. Hun var altid sur men hun var fandme en god lære. Jeg tror lidt at hun har fået tilbudt et andet job eller sådan noget for hun plejede at sig at hun godt kunne lide, at være i vores klasse.

Det andet er:

Min allergi er allerede begyndt at gå amok, og det er bare ikke godt! Jeg kan ikke have make up på i længere tid af gange og det ligner hele tiden at jeg har grædt. Det burde ikke være sådan allerede for jeg er mest allergisk overfor græs og det skulle ikke være så slemt endnu :( Mit højre øje klør helt vildt og selv om jeg drypper det bliver det bare ved :(

Det tredje er: DAGENS GRINFLIP:


I klasse var der kun mig, Mie og Mor Lene (vores engelsk lære) tilbage. Mie skulle lige lade som om hun laver et karate saksespark, det gjorde hun bare ikke men det troede jeg bare, så jeg skal til at gå i panik, det resultere så i at jeg giver hjørnet af bordet en lussing med bagsiden af min hånd og rammer lige der hvor ledene mødes på midten af fingerne. Vi var flade i grin i omkring 3 minutter, og der gik yderligere 3 minutter før jeg kunne strække mine fingre ud igen. Vores lærer kiggede underligt på os men vi begge græd af grin! Det var så sjovt!

Love You All <3 Peace out!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar