mandag den 13. februar 2012

Hej læsere!!!

Jer der er mine faste læsere (husk lige at sætte jer som fast læser oppe i venstre hjørne) har nok lagt mærke til at jeg har skiftet navn på bloggen. Ja det har jeg nemlig og det er af en ret god grund. Jeg har siddet og tænkt i noget tid og har fundet frem til at hvis man ikke læser min blog lyder det bare lidt som om jeg brokker mig over mit liv hele tiden, og det gør jeg jo ikke som mine faste læsere her godt ved. Så nu har jeg skiftet navnet på min blog til "My life as "The Girl"" og det er fordi det har jeg følt ret meget af mit liv at jeg er/har været.

Det er kun midlertidigt navn for nu vil jeg lave en lille "leg" og jeg håber i vil være med.
Jeg har virkelig brug for et navn der passer til bloggen, men har tænkt i flere dage og kan ikke finde ud af hvad der ville blive et godt navn. Hvis I har nogle ideer ville det være super fedt. Så hvis i har det så skriv det som en kommentar her eller på min Facebook-side: 

På forhånd, mange, mange, mange gange tak!!! <3

Love You All <3 Peace out!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar